Main Image

Δημιουργία ονόματος και σχεδιασμού συσκευασίας ελαιόλαδου με σκοπό την Βορειοευρωπαϊκή deli αγορά

Η ιστορία

Μετά από εκτενή έρευνα σε γραφεία branding, οι αδερφές Μπαγλατζή επέλεξαν να συνεργαστούν μαζί μας για το σχεδιασμό της συσκευασίας λαδιού τους. Με σπουδές στη φυσική και στη γεωπληροφορική και μία γενικότερη επιστημονική θεώρηση των πραγμάτων, οι αδερφές Μπαγλατζή έχουν «στήσει» σε συνεργασία με τους γονείς τους μία οικογενειακή καλλιέργεια ελιών σε συνδυασμό με υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις για την επεξεργασία ενός ιδιαίτερα ποιοτικού, βιολογικού έξτρα παρθένου ελαιόλαδου.

Yπηρεσίες

Όνομα – Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Το όνομα

Όπως ήταν φυσικό, η επιστημονική αντίληψή τους επηρέασε τον τρόπο σκέψης μας για την ονοματοθεσία του προϊόντος. Σε συνέχεια της παρουσίασης μίας σειράς ονομάτων, επιλέξαμε από κοινού το όνομα ‘oath’ (όρκος), θεωρώντας το ιδανική πρόταση από διάφορες απόψεις. Πρόκειται για ένα τολμηρό όνομα που εκφράζει την αφοσίωση με την οποία η οικογένεια παράγει το ελαιόλαδό της. Παράλληλα κρύβει μία υπόσχεση, μία δέσμευση τόσο απέναντι στους ίδιους τους εαυτούς τους όσο και στους καταναλωτές ότι θα προσφέρουν πάντα ένα ελαιόλαδο εξαιρετικής ποιότητας.

Image 2
Image 3
Image 4

Τα λογότυπα

Έχοντας υπόψη μας ότι το όνομα ‘oath’ έχει βαρύτητα από μόνο του, δεν θέλαμε να το ‘φορτώσουμε’ με ένα βαρύ λογότυπο. Και ενώ μπορεί κάποιος να θεωρήσει βλέποντάς το ότι προκύπτει από μία γραμματοσειρά, σε δεύτερη ανάγνωση θα διακρίνει στο ‘t’ ένα διακριτικό σταυρό, ένα εμβληματικό σύμβολο που συνδέεται με τη διαδικασία του όρκου.

Παράλληλα με το λογότυπο του ελαιόλαδου αναλάβαμε και τον σχεδιασμό του λογότυπου του κτήματος, το οποίο αποτελεί τον συνδυασμό των αρχικών γραμμάτων ‘B’ και ‘Ε’ (BaglatziEstate), σχηματίζοντας ένα αφαιρετικό δέντρο με μονοκονδυλιά, και το οποίο χρησιμοποιείται εν είδει σφραγίδας.

Η συσκευασία

Μετά από συζήτηση με τις αδερφές Μπαγλατζή, αποφασίσαμε ότι έπρεπε να εστιάσουμε περισσότερο στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του ελαιόλαδου, παρά στην επιλογή μίας ιδιαίτερης συσκευασίας. Και αυτό γιατί η ιδιαίτερη συσκευασία θα ανέβαζε το κόστος στον τελικό καταναλωτή και ενδεχομένως να τον αποσυντόνιζε από το βασικό ζήτημα που ήταν η ποιότητα και όχι ο εντυπωσιασμός. Έτσι, επιλέξαμε το κλασικό μπουκάλι Dorica. H λευκή ετικέτα καταλαμβάνει τη μεγαλύτερη επιφάνεια του μπουκαλιού, επικοινωνώντας την αγνή ποιότητα του λαδιού, και το λογότυπο έχει τον ‘πρωταγωνιστικό’ ρόλο, χωρίς να προσπαθεί να ‘επιβληθεί’. Στην πίσω πλευρά της ετικέτας διακρίνεται το κείμενο του όρκου των αδερφών Μπαγλατζή για σταθερά υψηλή ποιότητα, ο οποίος σφραγίζεται με το ανάγλυφο σήμα του κτήματος. Το καψύλλιο λευκό και αυτό, με την αναγλυφοτυπία στο πώμα αποτελεί μία επιπλέον λεπτομέρεια που ντύνει τη συσκευασία. Τέλος, το καρτελάκι περιέχει πληροφορίες, όπως κωδικό εντοπισμού και για πρακτικούς λόγους μπορεί να αποσπαστεί από την υπόλοιπη συσκευασία.

Image 6
Image7
Image8
Image9

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Μία συσκευασία ούζου για το τουριστικό κοινό, προς τιμήν ενός καθημερινού ήρωα: του Έλληνα ψαρά 

Σχεδιασμός συσκευασίας μελιού που μιλάει απευθείας στην καρδιά των foodists

‘Χτίζοντας’ την εταιρική ταυτότητα ενός αρχιτεκτονικού γραφείου με πελατολόγιο ευρείας κλίμακας


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK