Main Image

Εκπαιδεύοντας το «νου» μέσα από μια συλλογή ρούχων σχεδιασμένη αποκλειστικά για pilates

Η ιστορία

Η δημιουργός της συλλογής ‘noos’, διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στο χώρο της άθλησης, αποφάσισε ότι ήθελε να δημιουργήσει μια σειρά από ρούχα, ειδικά διαμορφωμένα για pilates, τα οποία να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ανθρώπων που επιλέγουν αυτό το είδος γυμναστικής. Ο σκοπός ήταν ρούχα που επιτρέπουν τη βέλτιστη εμπειρία κίνησης και άνεσης την ώρα της εκγύμνασης, απελευθερώνοντας μια ‘αέρινη’ αίσθηση. Μπαίνοντας στη θέση των ενδιαφερόμενων προς το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής και κατανοώντας τις ανάγκες τους, συλλάβαμε τα συναισθήματα που πηγάζουν από την άνετη κίνηση –ελευθερία, ευεξία, αρμονία– τα οποία κι έπρεπε να αποδώσουμε ιδανικά. Συνειδητοποιώντας το σκοπό, και ακούγοντας προσεκτικά τις ιδέες και τους προβληματισμούς της δημιουργού, είχε έρθει πλέον η στιγμή να μπούμε στη διαδικασία του co-design. Πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα, συλλέξαμε κάθε δυνατό στοιχείο και προχωρήσαμε στη διαδικασία της δημιουργίας ονόματος, λογοτύπου και οπτικής ταυτότητας του brand.

Yπηρεσίες

Ονοματοδοσία - Branding

Image 1

Το όνομα


Αναφερόμενοι σε ένα τόσο ιδιαίτερο είδος γυμναστικής, που συνδυάζει απόλυτα την ισορροπία και την αρμονία του μυαλού, του πνεύματος και του σώματος και με σεβασμό στα οφέλη που προσφέρει στον άνθρωπο, χρειάστηκε να πραγματοποιήσουμε μεγάλη έρευνα. Εντέλει, καταλήξαμε στον όρο ‘νους’ του αρχαίου ελληνικού λεξιλογίου, που στην αγγλική αναγράφεται ‘noos’. Ο όρος με τα δύο ‘ο’ αναφέρεται στην πλήρη εναρμόνιση του μυαλού, του πνεύματος και του σώματος, ενώ ταυτόχρονα σημαίνει και ‘διάνοια’ με την έννοια του ‘εκλεπτυσμένου - ευφυούς’.

Το λογότυπο και η οπτική ταυτότητα

Σύμφωνα με την κατεύθυνση που είχαμε ορίσει για το brand, έπρεπε το λογότυπο να αποδίδει το αίσθημα μιας ανάλαφρης αίσθησης, ισορροπία αλλά και ευελιξία. Αρχικά, για να προσδιορίσουμε την ‘ισορροπία’ δημιουργήσαμε μια γραφή αποτελούμενη από ολοστρόγγυλα γράμματα, με μια χαρακτηριστική λεπτομέρεια μεταξύ του τελευταίου ‘ο’ και ‘s’, που είναι σαν να στηρίζει το ένα το άλλο. Η ανάλαφρη αίσθηση, αποδίδεται και πάλι από το ίδιο σημείο μεταξύ των γραμμάτων, λόγω του ‘ο’ που ουσιαστικά μοιάζει να αιωρείται πάνω σε ένα κενό. Η ευελιξία, είναι ξεκάθαρη από το γράμμα ‘n’, το οποίο μοιάζει να έχει ξεδιπλωθεί. Το λογότυπο, εφαρμόστηκε στα καρτελάκια που συνοδεύουν τα ρούχα, καθώς επίσης και πάνω σε κάθε ρούχο της συλλογής και αποτελεί σφραγίδα ποιότητας του brand.

Image 3
Image 4
Image 5


Image 6

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Η πρώτη μικρή εικονογραφημένη ιστορία μας


Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

Η ανάδειξη της διαρκούς μάθησης και της ορθής ανάπτυξης των παιδιών, μέσα από το σχεδιασμό εντύπου μιας ιδιωτικής σχολής

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK