Main Image

Δημιουργώντας το όνομα και την ταυτότητα για μία χειροποίητη βαπτιστική συλλογή, που έρχεται να αφηγηθεί τη δική της μοναδική ιστορία

Η ιστορία

Η βαπτιστική συλλογή, δημιουργήθηκε από τη Βιβή Δασκαλάκη το 2018, με σκοπό να σχεδιάζει ξεχωριστά ρούχα. Η αγάπη για τη λεπτομέρεια αλλά και η ποιότητα των υφασμάτων που διαθέτει κάθε ένδυμα, οδήγησε στο σχεδιασμό ολοένα και περισσότερων δημιουργιών, που με κάποιο τρόπο έπρεπε να αναδειχθούν. Με σεβασμό στην απλότητα και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα κάθε ρούχου, η Βιβή Δασκαλάκη απευθύνθηκε σε εμάς για τη δημιουργία του brand, αλλά και το σχεδιασμό ιστοσελίδας.

Yπηρεσίες

Ονοματοδοσία - Branding – Σχεδιασμός Ιστοσελίδας

Image 1

Το όνομα

Χρειάστηκε εκτενή έρευνα ώστε να μπορέσουμε να καταλήξουμε με βεβαιότητα στο όνομα που θα ταίριαζε περισσότερο στο brand. Και ανάμεσα σε όλα, επιλέξαμε ομόφωνα το ‘monomyth’. Ο όρος, προέρχεται από το αρχέτυπο ενός ήρωα, ο οποίος ξεκινώντας την περιπέτειά του αντιμετωπίζει πολλές δοκιμασίες φτάνοντας και πάλι στο σημείο από το οποίο ξεκίνησε, στη βελτιωμένη –αυτή τη φορά– έκδοση του εαυτού του. Συνδέοντας το μύθο αυτό, με τη στροφή της δημιουργού από ένα εφαρμοσμένο επαγγελματικό πεδίο –αυτό της φυσικής-, στη δημιουργία της δικής της βαπτιστικής συλλογής, γνωρίζαμε ότι το όνομα ‘monomyth’ ήταν το κατάλληλο. Μια ακόμη εκδοχή του νοήματος της λέξης είναι το ‘mono-myth’ που αποδίδεται ως «ένας μύθος», γιατί κάθε ρούχο έρχεται να διηγηθεί τη μοναδική ιστορία της βάπτισης ενός παιδιού.

Image 2

Το λογότυπο και η οπτική ταυτότητα     

Ξεκινώντας να οπτικοποιούμε το brand, γνωρίζαμε με βεβαιότητα ότι οι αποφάσεις μας θα πρέπει να διακρίνονται από απλότητα, ησυχία και καλαισθησία. Έτσι, για λογότυπο καταλήξαμε σε μία γραφή,η οποία αποτελείται από πεζή γραμματοσειρά, λεπτεπίλεπτη, ‘ήσυχη’ και καθαρή. Δημιουργήσαμε, επιπρόσθετα, επαγγελματικές κάρτες και καρτελάκια που φέρουν οι βαπτιστικές δημιουργίες ως σφραγίδα της ποιότητας του brand. Τα καρτελάκια είναι διαχωρισμένα με τα χρώματα ροζ και μπλε, ώστε να αναδείξουμε ποια ρούχα απευθύνονται σε αγόρια και ποια σε κορίτσια αντίστοιχα.

Image 3
Image 4
Image 5

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας

Κινηθήκαμε σύμφωνα με το χαρακτήρα του brand ‘monomyth’ αλλά και της δημιουργού του, και ως προς το σχεδιασμό του website. Χρησιμοποιήσαμε pale αποχρώσεις του ροζ και του μπλε στις ενότητες των ρούχων, ώστε η ιστοσελίδα να είναι αλληλένδετη με τη φιλοσοφία της μάρκας. O τρόπος με τον οποίο έχει φτιαχτεί, το καθιστά πρακτικό και λειτουργικό. Μπορείτε να δείτε εκτενέστερα την ιστοσελίδα στο www.monomyth.gr

Image 6
Image7
Image8

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Επανασχεδιασμός για την επικοινωνία της επιστημονικής γνώσης & φυσικότητας των προϊόντων Bee Naturalles

Σχεδιασμός συσκευασίας μελιού που μιλάει απευθείας στην καρδιά των foodists

Επαναπροσδιορίζοντας την αξία ενός boutique τυπογραφείου με περισσότερα από 60 χρόνια ιστορίας

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Let’s stay connected!

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK