Main Image

When a multinational trusts a small local brand agency… it knows very well what it is doing

Το brief

Η εταιρεία LambWeston, ηγέτης στην βιομηχανία παραγωγής υψηλής ποιότητας προϊόντων πατάτας σε παγκόσμιο επίπεδο, ιδρύθηκε το 1950. Έχει στην κατοχή της 19 εργοστάσια συνολικής χωρητικότητας 3,1 εκατομμυρίων τόνων προϊόντων παραγωγής, ενώ το πελατολόγιό της απλώνεται σε 100 χώρες ανά τον κόσμο. Στις αρχές του 2015, ηLambWeston αποφάσισε να επενδύσει στην αγορά του σουβλακίου και του burger στην Ελλάδα, ώστε να αυξήσει το B2B μερίδιο αγοράς της. Η LambWeston, αποφάσισε να συνεργαστεί με την S & Team, για να καταφέρει να ξεπεράσει τον άμεσο ανταγωνισμό της.

Yπηρεσίες

Επικοινωνία

Image 1

Η Έρευνα της Αγοράς

Πραγματοποιήσαμε μία εκτενή έρευνα της αγοράς του σουβλακίου και του burger στην Ελλάδα, βάσει της οποίας αναλύσαμε πώς συμπεριφέρεται αυτή η αγορά, ποια είναι τα trends της εποχής και ποιες οι προκλήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και έχοντας καταλήξει στο ότι η αγορά του σουβλακίου είναι μία ευκαιρία πωλήσεων 43,000 τόνων προϊόντος ανά έτος, προτείναμε στην LambWeston να «χτυπήσει» αυτή την αγορά μόνο με προϊόντα πατάτας – κάτι εντελώς αντίθετο από όσα έκανε μέχρι τώρα. Το προϊόν που επιλέξαμε ήταν το «Potato Dippers» γιατί πληρούσε τις προδιαγραφές ενός αναγκαίου και αρκετά δυναμικού προϊόντος -σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που είχαμε διεξάγει – που θα ταίριαζε απόλυτα στην αγορά του σουβλακίου στην Ελλάδα.

Image 2

Το όνομα και το λογότυπο

Δεδομένου ότι το σουβλάκι είναι το εθνικό πιάτο της Ελλάδας, το πρώτο πράγμα που αποφασίσαμε να κάνουμε ήταν να δώσουμε στο προϊόν «Potato Dippers» μία ταυτότητα που να ταιριάζει στην ελληνική κουλτούρα. Έτσι, μετονομάσαμε το προϊόν από «Potato Dippers» σε «Potato the Greek» και σχεδιάσαμε ένα λογότυπο που περιέχει ένα χαρακτήρα, με ελληνικά γνωρίσματα, όπως το μακρύ μαύρο μουστάκι και το κομπολόι. Ο σκοπός μας, ήταν να δημιουργήσουμε μία φιγούρα βασισμένη στην ελληνική παράδοση,αλλά με μια μοντέρνα προσέγγιση.   

Image 3
Image 4
Image 5

Δημιουργία Υλικού Marketing

Από τη στιγμή που το λογότυπο εγκρίθηκε, προχωρήσαμε στη δημιουργία του υλικού marketing του προϊόντος Potato the Greek, όπως τα φυλλάδια και το βιβλίο συνταγών. Για να πετύχουμε το σωστό στυλ στα πιάτα, συνεργαστήκαμε στενά με τον φωτογράφο και τον στυλίστα φαγητού και δημιουργήσαμε ένα λαχταριστό αποτέλεσμα με το σουβλάκι να σερβίρεται μαζί με τις πατάτες Potato the Greek. Επιπλέον δημιουργήσαμε υλικό για τους ιδιοκτήτες των εστιατορίων που εμπεριείχαν καρτέλες τραπεζιών και ποδιές.

Δημιουργία ιστοσελίδας, έντυπης και online καμπάνιας και εκθεσιακού περίπτερου

Για να προωθήσουμε πιο έντονα το προϊόν Potato the Greek στην αγορά, σε συνεργασία με τo τμήμα μάρκετινγκ της LambWeston, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα website που θα έχει αλληλεπίδραση με το κοινό. Πραγματοποιήσαμε μία έντυπη, αλλά και online καμπάνια με καταχωρίσεις σε B2B περιοδικά φαγητού που είχαν έντονη ζήτηση και web bannersπου εμφανίζονταν στις σελίδες των πιο εξεζητημένων websites διανομής φαγητού στην Ελλάδα.

Η ολοκληρωμένη 360ο καμπάνια περιλάμβανε τη συμμετοχή του προϊόντος Potato the Greek στη HO.RE.CA, τη μεγαλύτερη έκθεση εμπορίου στην Ελλάδα. Η ιδέα μας ήταν ένα περίπτερο, έξω από τα καθιερωμένα πρότυπα. Επιλέξαμε να δημιουργήσουμε ένα μικρό και με μοντέρνο σχεδιασμό περίπτερο, που να θυμίζει σουβλάκι, με την επωνυμία Potato the Greek, ώστε να προσελκύσει το επιθυμητό κοινό. Μετά το λανσάρισμα του προϊόντος PotatotheGreek, χρειάστηκαν λιγότεροι από 3 μήνες για να αυξηθούν οι πωλήσεις από τους 50 στους 600 τόνους προϊόντος, το οποίο σημαίνει αύξηση της τάξης 1,200%. 

Η συνεργασία της S&Team με τη LambWeston συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια μέσω δημιουργικών projects για την αγορά του σουβλακίου και του burger, όπως online καμπάνιες, δημιουργία εντύπων και δημιουργία εκθεσιακών περιπτέρων.

Image 6
Image7
Image8
Image9
Image10
Image11
Image12
Testimonial

“After briefing S & Team in November 2014 they came back to us with an outstanding presentation based on clear diagnostic, strong recommendation and creative concepts. As a result of their work we saw a significant increase in sales besides current economic instability. Their approach helped me to set out a standard in our company on how to do segment marketing!

S & Team has a bold and brave mentality, is very strong in seeing the better picture and has outstanding concept development abilities. S & Team is a strong asset to every marketing department of a company. It is a privilege to work with them!”

 

Agron Shala

LambWeston International Channel

Marketing Manager South Europe

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Δημιουργία ονόματος και σχεδιασμού συσκευασίας ελαιόλαδου με σκοπό την Βορειοευρωπαϊκή deli αγορά

Σχεδιασμός συσκευασίας μελιού που μιλάει απευθείας στην καρδιά των foodists

Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Let’s stay connected!

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK