Main Image

Μία συσκευασία ούζου για το τουριστικό κοινό, προς τιμήν ενός καθημερινού ήρωα: του Έλληνα ψαρά

Η ιστορία

Ο ιδιοκτήτης του οινοποιείου Νικολάου μάς προσέγγισε για να συνεργαστούμε στο πλαίσιο του λανσαρίσματος μίας νέας μάρκας ούζου. Μέσα από τη συζήτηση ξεκαθαρίσαμε από κοινού ότι η στόχευση ήταν το τουριστικό κοινό, επικοινωνώντας την ελληνικότητα μέσω του ονόματος και του σχεδιασμού.

Yπηρεσίες

Όνομα – Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Το όνομα

Η έρευνα για την ονοματοθεσία επικεντρώθηκε στην αναζήτηση αγγλικών λέξεων με ελληνική ρίζα, προκειμένου να βρεθεί ένα ευρέως κατανοητό όνομα, εκφράζοντας παράλληλα αξίες ελληνικότητας. Για αυτούς ακριβώς τους λόγους καταλήξαμε τελικά στο όνομα ‘hērōs’. Επειδή πρόκειται για μία λέξη με ιδιαίτερο συμβολισμό για τους Έλληνες, που έχει νόημα και για τους τουρίστες. Ο τονισμός του ονόματος Hērōs λειτουργεί ως έμμεση αναφορά στην ελληνική ρίζα της λέξης ἥρως. Το όνομα επίσης αποτελεί ‘φόρο τιμής’ στους Έλληνες ψαράδες, σε αυτούς τους καθημερινούς ήρωες που κάθε μέρα παλεύουν με τον καιρό και τα κύματα για την ψαριά τους. Εξάλλου το καλοκαίρι και το ούζο δεν θα είχαν την ίδια γεύση, εάν δεν υπήρχαν αυτοί οι άνθρωποι.

Image 2

Η συσκευασία

Από την αρχή ήταν ξεκάθαρο ότι δεν σχεδιάζαμε για τον μέσο τουρίστα που ενδιαφέρεται για κλασικά τουριστικά προϊόντα.  Η persona (περσόνα αγοραστών) μας ήταν μία κατηγορία πιο ‘υποψιασμένων ταξιδιωτών’, οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με το design. Κατ’ επέκταση, δεν ήταν ζητούμενο η χρήση φωτογραφίας ή ρεαλιστικής απεικόνισης του Έλληνα ψαρά. Επιλέξαμε, λοιπόν, να τον εικονογραφήσουμε και να βάψουμε ολόκληρο το μπουκάλι σε ένα χρώμα που παραπέμπει στην ελληνική θάλασσα. Στο πίσω μέρος της συσκευασίας εξηγείται η ιστορία πίσω από το όνομα και οι σχετικές πληροφορίες για το προϊόν, ενώ έχουμε παρέμβει σχεδιαστικά στο barcode που ακολουθεί το σχηματισμό κυμάτων για να δένει με το συνολικό concept της συσκευασίας.

Image 3
Image 4
Image 5

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Επανασχεδιασμός για την επικοινωνία της επιστημονικής γνώσης & φυσικότητας των προϊόντων Bee Naturalles

Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

Ένα lookbook που ‘τραβάει’ τα βλέμματα εταιριών γυναικείας μόδας

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK