Main Image

Δημιουργώντας την οπτική ταυτότητα ενός Ελβετικού επιστημονικού προϊόντος για μια ισορροπημένη διατροφή

Η ιστορία

Η συνεργασία μας με τη Genevia Life sciences, μία εταιρεία με έδρα τη Γενεύη, ξεκίνησε όταν η ίδια αποφάσισε να δημιουργήσει και να επικοινωνήσει στον κόσμο το Gobi-Gold, μία νέα καινοτόμα Eλβετική φόρμουλα μακράς επιστημονικής έρευνας, που έχει σκοπό να προσφέρει στον άνθρωπο μια πιο υγιεινή και ισορροπημένη καθημερινότητα. Η ομάδα ήρθε στο γραφείο μας, προκειμένου να συζητήσουμε σχετικά με το προϊόν και να βρούμε τους ιδανικούς τρόπους με τους οποίους θα πετύχαιναν το σκοπό τους και θα αναδείκνυαν το είδος και την ποιότητα της μάρκας τους.

Yπηρεσίες

Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Image 1

Το λογότυπο

Θεωρήσαμε ότι ένα προϊόν που θέλει να επικοινωνήσει σωστά τις αξίες του είναι σημαντικό να μπορεί να σταθεί μόνο του ως προσωπικότητα. Γι’ αυτό σχεδιάσαμε για το brand ένα λογότυπο, το οποίο αντικατοπτρίζει το χαρακτήρα του και το σκοπό του ως “daily balancer”, προσθέτοντας μία παύλα μεταξύ των δύο “o”, μέσα στην ονομασία “gobi-gold”. Επιπλέον, τονίσαμε την παύλα ανάμεσα στο όνομα με ένα πορτοκαλί χρώμα, ώστε να βγάλουμε προς τα έξω την αίσθηση ενός καινοτόμου, χαρούμενου και «γεμάτου» ενέργεια brand, που «είναι» σίγουρο για τον εαυτό του και τα οφέλη που προσφέρει στο κοινό του. Τέλος, επιλέξαμε πεζή γραμματοσειρά για να βγάλουμε προς τα έξω το φιλικό χαρακτήρα της μάρκας.

Image 2

Η συσκευασία

Θέλοντας να αναδείξουμε ένα προϊόν μακράς επιστημονικής έρευνας και υψηλής ποιότητας που «υπόσχεται» να βελτιώσει την καθημερινότητα των ανθρώπων, σχεδιάσαμε μια καθαρή και μοντέρνα συσκευασία που αποτελείται από ένα «συρταρωτό» κουτί με πορτοκαλί και λευκό χρώμα, ώστε να αναδείξουμε το δυναμικό και έντονο χαρακτήρα του brand. Στη συνέχεια, σχεδιάσαμε τα εικονογράμματα στο πλάι και το πίσω μέρος της συσκευασίας αντίστοιχα, για να δείξουμε τις αξίες και τα οφέλη του προϊόντος στον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά και τη δομή του. Η συνολική εικόνα της συσκευασίας του Gobi Gold «προδίδει» ένα premium brand.

Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image7

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Σχεδιάζοντας ένα λιτό εξώφυλλο δίσκου με ‘παραλήπτη’ ένα απαιτητικό φιλόμουσο κοινό

Επενδύσαμε στη δημιουργική μας πλευρά, για την ανάδειξη ενός Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης που ενισχύει την πειραματική τάση των παιδιών

Επαναπροσδιορίζοντας την αξία ενός boutique τυπογραφείου με περισσότερα από 60 χρόνια ιστορίας

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Let’s stay connected!

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK