Main Image

Διαμορφώνοντας μία αναγνωρίσιμη, ‘χειροποίητη’ ταυτότητα για μία νέα σειρά espresso

Η ιστορία

Η Δασύρας είναι μία οικογενειακή βιοτεχνία καφέ, η οποία ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα το 1987, παράγοντας ελληνικό και γαλλικό καφέ. Όταν μπήκε και η δεύτερη γενιά στην επιχείρηση, η Δασύρας αποφάσισε, επιπλέον, να στραφεί στη δημιουργία specialty espresso. Χάρη στη γεμάτη γεύση και στο πλούσιο άρωμά του, ο espresso τους έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στην αγορά, με βασικό περιορισμό το γεγονός ότι δεν είχε δικό του όνομα ή ταυτότητα. Και κάπως έτσι η συνειδητοποίηση της ανάγκης δημιουργίας brand για τον espresso, οδήγησε την οικογένεια Δασύρα στο γραφείο μας. 

Yπηρεσίες

Όνομα – Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Το όνομα

Σύμφωνα με το brief της Δασύρα, το όνομα του espressο θα έπρεπε να είναι σύντομο, εύηχο, εύκολα απομνημονεύσιμο και με κάποιο τρόπο να συνδέεται με το όνομα της βιοτεχνίας. Για το λόγο αυτό καταλήξαμε και στο όνομα DASH, το οποίο πληροί όλες τις παραπάνω προδιαγραφές και η ηχητική ρίζα της παραπέμπει στο όνομα Δασύρας.  Το βασικότερο, όμως, είναι ότι η λέξη DASH σε δεύτερο επίπεδο, υποδηλώνει ότι o espresso λειτουργεί ως μία παρένθεση χαλάρωσης στην καθημερινότητά μας.

Το λογότυπο & η εταιρική ταυτότητα

Τοποθετήσαμε τη λέξη DASH ανάμεσα σε δύο παύλες, μεταφράζοντας σχεδιαστικά τον τρόπο χρήσης του συγκεκριμένου σημείου στίξης. Παράλληλα, μία σταγόνα στέκεται από τη μία παύλα, δίνοντας την εντύπωση ότι θα στάξει ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, για να επικοινωνήσουμε τον αυθεντικό χαρακτήρα της βιοτεχνίας καφέ, τυπώσαμε τις κάρτες σε χαρτί kraft και απευθυνθήκαμε σε έναν τεχνίτη για να σχεδιάσει, μία-μία στο χέρι, με πυρογράφο τις επιγραφές.

Image 3
Image 4

Η συσκευασία

Εξαρχής σκοπός μας ήταν να δημιουργήσουμε μία συσκευασία που να προδιαθέτει για τον αυθεντικό χαρακτήρα του espresso και να δημιουργεί την αίσθηση ότι πίσω από τη συσκευασία βρίσκεται ένας πραγματικός τεχνίτης του καφέ. Στο πλαίσιο αυτό, δεν προσθέσαμε πολλά σχεδιαστικά στοιχεία και πληροφορίες, εκτός από τα απολύτως απαραίτητα, όπως το copyline, το βάρος και το είδος καβουρδίσματος. Το kraft χρώμα και το μαύρο χρώμα της συσκευασίας παραπέμπουν στα αντίστοιχα είδη καβουρδίσματος, στο μεσαίο και στο σκούρο καβούρδισμα αντίστοιχα. 

Image 6
Image7
Image8
Image9
Image10
Image11
Image12

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

Ένα lookbook που ‘τραβάει’ τα βλέμματα εταιριών γυναικείας μόδας

Δημιουργία ονόματος και συσκευασίας που επισημαίνουν την αγνή προέλευση του μελιού

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK