Main Image

Μία ‘φιλική’ οπτική ταυτότητα φαρμακείου που ξεχωρίζει σε μία κλισέ αγορά

Η ιστορία

Από την πρώτη συνάντηση μας με τους νέους συνεργάτες μας, αντιληφθήκαμε ότι δεν τους ταίριαζε η λογική και η αισθητική του μέσου όρου των ελληνικών φαρμακείων. Ότι ήθελαν να ξεφύγουν από το στερεότυπο του κλασικού φαρμακευτικού πράσινου και της αποστειρωμένης εσωτερικής διαρρύθμισης. Επιπλέον, στο φαρμακείο σκεφτόντουσαν να εντάξουν κάποιες ιδιαίτερες ιδέες, όπως τη δημιουργία χώρου για μασάζ και θεραπείες προσώπου και σώματος, καθώς και ένα εργαστήριο για την παραγωγή δικής τους σειράς καλλυντικών. Δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε πιο ενδιαφέρον brief.

Yπηρεσίες

Όνομα – Branding

To όνομα

Ζητούμενο του ονόματος ήταν να απευθύνεται σε δύο κατηγορίες πελατών, σε αυτούς που επισκέπτονται το φαρμακείο για να αγοράσουν φάρμακα αλλά και σε αυτούς, οι οποίοι αγοράζουν από το φαρμακείο τα καλλυντικά προϊόντα τους. Το CURE & CARE, το όνομα δηλαδή που επελέγη τελικά, εξυπηρετεί ακριβώς αυτόν τον σκοπό. Επιπλέον, εκτός από σύντομο και κατ΄επέκταση εύκολο, το CURE & CARE είναι ιδιαίτερα εύηχο, καθώς πρόκειται ουσιαστικά για επανάληψη την ίδιας λέξης, με ένα φωνήεν διαφορά.   

Το λογότυπο & η οπτική ταυτότητα

Για το λογότυπο του CURE & CARE, χρησιμοποιήσαμε ως βάση τη γραμματοσειρά Nord Bold, καθότι οι στρογγυλεμένοι χαρακτήρες της εκφράζουν τη φιλικότητα των ανθρώπων του φαρμακείου. Η σχεδιαστική μας παρέμβαση στη γραμματοσειρά του λογοτύπου ήταν η εξής: αντί να χρησιμοποιήσουμε το Α της γραμματοσειράς, σχεδιάσαμε ένα νέο Α, το οποίο προκύπτει από το U της Nord Bold, δημιουργώντας ένα πιο αρμονικό αποτέλεσμα. Το συν του ονόματος CURE & CARE που εμπεριέχεται στο γράμμα C του CARE έχει διττό ρόλο, ως σύνδεσμος και ως φαρμακευτικός σταυρός. Βάσει και του brief, αποφύγαμε τη χρήση του κλασικού φαρμακευτικού πράσινου, και επιλέξαμε μία πιο φωτεινή και φιλική απόχρωση, και συγκεκριμένα το 326C Pantone. Τα εικονογράμματα για τη σήμανση της εκάστοτε κατηγορίας προϊόντων ακολουθούν τις στρογγυλές γραμμές του λογοτύπου, όπως και οι επαγγελματικές κάρτες τους.

Image 3
Image 4
Image 5
Image 6

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Η πρώτη μικρή εικονογραφημένη ιστορία μας


Επαναπροσδιορίζοντας την αξία ενός boutique τυπογραφείου με περισσότερα από 60 χρόνια ιστορίας

Σχεδιασμός συσκευασίας μελιού που μιλάει απευθείας στην καρδιά των foodists

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Let’s stay connected!

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK