Main Image

Οπτική ταυτότητα ενός μουσείου που μιλάει για την ιστορία σε ανθρώπους του σήμερα

Η ιστορία

Ως υποστηρικτές του ‘Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας’, το οποίο δημιουργήθηκε το 2012 για να προσφέρει στήριξη σε νέες ελληνικές επιχειρηματικές ιδέες, αναλάβαμε να προσφέρουμε υπηρεσίες branding σε έναν από τους νικητές. Ο συγκεκριμένος νικητής κατέθεσε και βραβεύθηκε για μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ιδέα: τη δημιουργία ενός ‘ζωντανού’ μουσείου στην Κέρκυρα, το οποίο αναπαριστά την καθημερινότητα στο αρχοντικό μίας οικογένειας ευγενών του 19ου αιώνα.

Services

Όνομα – Branding

Το όνομα

Πρώτα κάναμε μία ιδιαίτερα διεξοδική έρευνα για τη ζωή στην Κέρκυρα του 19ου αιώνα, τη χρυσή βίβλο, την τάξη ευγενών, τα οικόσημα και τα ήθη και έθιμα εκείνης της εποχής. Εξάλλου, η έρευνα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας ονοματοθεσίας του γραφείου μας. Συγκεντρώσαμε αρκετό υλικό και στη συνέχεια καταλήξαμε σε μία λίστα ονομάτων που κατά τη γνώμη μας ταίριαζε με το σκεπτικό και την τοποθέτηση του μουσείου. Ζυγίσαμε την προοπτική του κάθε ονόματος και δεδομένης της έντονης επιρροής των Ενετών τόσο στη γλώσσα όσο και στην καθημερινότητα του νησιού, καταλήξαμε στο όνομα ‘Casa Parlante’, δηλαδή το σπίτι που μιλάει. Επειδή κατά μία έννοια το συγκεκριμένο σπίτι – μουσείο λειτουργεί ως αφηγητής που εξιστορεί τη ζωή των ευγενών της Κέρκυρας του 19ου αιώνα.

Το λογότυπο & η οπτική ταυτότητα

Το λογότυπο του Casa Parlante ισορροπεί ανάμεσα στο παρελθόν και στο μέλλον. Γιατί τελικά, ακόμη κι αν το μουσείο αναφέρεται σε μία άλλη εποχή, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι ιδρύθηκε το 2014. Ο σχεδιασμός παραπέμπει σε ένα σύγχρονο οικόσημο – μονόγραμμα, αξιοποιώντας τα πρώτα γράμματα του ονόματος ‘C’ και ‘P’ αντίστοιχα. Η μοβ απόχρωση της παλέτας εκπέμπει κύρος ενώ η καλλιγραφική γραμματοσειρά προσδίδει μία πινελιά της εποχής εκείνης. Το λογότυπο στη συνέχεια εφαρμόστηκε σε επαγγελματικές κάρτες, φακέλους και επιστολόχαρτα.

Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image7

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Ένα lookbook που ‘τραβάει’ τα βλέμματα εταιριών γυναικείας μόδας

Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

Σχεδιασμός συσκευασίας μελιού που μιλάει απευθείας στην καρδιά των foodists

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK