Main Image

Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

Η ιστορία

Τα αδέρφια Καπετανέα δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης, εδώ και πολλά χρόνια, λειτουργώντας περισσότερα από τρία εστιατόρια ελληνικής κουζίνας. Η αγάπη τους για το burger, όμως, τους οδήγησε να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και να ανοίξουν για πρώτη φορά ένα αυθεντικό αμερικάνικο burger joint. 

Yπηρεσίες

Όνομα – Branding

Tο όνομα

Κάναμε μία έρευνα στον ανταγωνισμό και διαπιστώσαμε ότι τα περισσότερα ονόματα εμπεριέχουν τη λέξη ‘burger’. Εμείς, όμως, δεν θέλαμε να ακολουθήσουμε αυτόν τον δρόμο. Έτσι, ξεκινήσαμε μελετώντας την ιστορία των burger και των diner και ανακαλύψαμε ότι στη Βόρεια Αμερική, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ‘70 είχε αναπτυχθεί μία διάλεκτος που χρησιμοποιούσαν οι σερβιτόροι και οι μάγειροι για να συνεννοούνται μεταξύ τους σχετικά με τις παραγγελίες. Σχεδόν κάθε πιάτο και υλικό είχε το δικό του όνομα. Το Bronx Vanilla, που σύμφωνα με την αργκό σημαίνει ‘σκόρδο’ ήταν η ιδανική πρόταση. Γιατί ηχητικά ισορροπεί αρμονικά ανάμεσα σε δύο λέξεις, μία πιο σκληρή (Βronx) και μία πιο ήπια (vanillia) ενώ η λέξη ‘Bronx υποψιάζει σε σχέση με το είδος του φαγητού που σερβίρεται στο εστιατόριο.

Το λογότυπο & η εταιρική ταυτότητα

Πειράζοντας μία χειρόγραφη γραμματοσειρά με σκοπό τη δημιουργία μίας πιο φιλικής και προσιτής εικόνας, δημιουργήσαμε το λογότυπο του Bronx Vanilla. Στη συνέχεια σχεδιάσαμε στο χέρι τα ονόματα των βασικών πιάτων του μενού και τα εντάξαμε στο μενού καθώς και μέσα σε μηνύματα στα σουπλά, για να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την προσωπικότητα, του ‘Bronx Vanilla’. Τόσο τα σχεδιαστικά στοιχεία, η χρωματική παλέτα αλλά και οι εφαρμογές, όπως οι μεταλλικές επιγραφές, η custom-made λαβή της πόρτας, τα σουπλά και τα χαραγμένα ξύλινα μενού δημιουργούν μία συνεκτική εταιρική ταυτότητα. 

Image 3
Image 4
Image 5
Image 6
Image7
Image8

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Διαμορφώνοντας μία αναγνωρίσιμη, ‘χειροποίητη’ ταυτότητα για μία νέα σειρά espresso

‘Χτίζοντας’ την εταιρική ταυτότητα ενός αρχιτεκτονικού γραφείου με πελατολόγιο ευρείας κλίμακας


Σχεδιάζοντας ένα λιτό εξώφυλλο δίσκου με ‘παραλήπτη’ ένα απαιτητικό φιλόμουσο κοινό

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK