Main Image

Επανασχεδιασμός για την επικοινωνία της επιστημονικής γνώσης & φυσικότητας των προϊόντων Bee Naturalles

Η ιστορία

Η Bee Naturalles ιδρύθηκε από τον Γιώργο Αθανασιάδη και τη Χαρά Μαγγανά στην Εύβοια, με αντικείμενο την παραγωγή μίας πλούσιας σειράς προϊόντων που αποτελούν μείγματα ανεπεξέργαστων φυσικών πρώτων υλών, όπως βιολογικά προϊόντα μέλισσας, εκχυλίσματα βοτάνων και αιθέρια έλαια. Η φιλοσοφία της εταιρίας βασίζεται στο συνδυασμό της παράδοσης με την επιστήμη, κάνοντας με τον ηπιότερο τρόπο πράξη το μήνυμα ‘enclosing nature’ που συνοδεύει τη Bee Naturalles από την ίδρυσή της.  Όταν μας προσέγγισε η εταιρία λειτουργούσε ήδη τρία χρόνια, αλλά η εικόνα της δεν ήταν πλέον αντιπροσωπευτική και μας ζητήθηκε η επανατοποθέτηση της μάρκας ως ένα ‘φυσικό lab’ brand.  

Yπηρεσίες

Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Image 1

Ο σχεδιασμός συσκευασιών

Ένα από τα ‘αδύναμα σημεία’ του σχεδιασμού της μέχρι πρότινος προϊοντικής ταυτότητας της Bee Naturalles ήταν ότι όλα τα προϊόντα ανεξαρτήτως της χρήσης τους είχαν την ίδια εικόνα, με συνέπεια να δημιουργείται οπτική σύγχυση. Στο πλαίσιο αυτό, προτάθηκε ο διαχωρισμός των προϊόντων σε τρεις βασικές κατηγορίες: καλλυντικά, θεραπευτικά και βρώσιμα αντίστοιχα.

Image 2

         

Προκειμένου να οπτικοποιηθεί αυτός ο διαχωρισμός και να γίνει αντιληπτός από το κοινό, δημιουργήσαμε τρία σήματα, με έμπνευση από το μήνυμα ‘enclosing nature’ της Bee Naturalles. Κάθε σήμα αποτελείται από το γράμμα ‘B’ - από τη λέξη ‘bee’ -, κάνοντας χρήση διαφορετικής γραμματοσειράς ανάλογα με την εκάστοτε κατηγορία, ενώ το γράμμα ‘N’, το οποίο συμβολίζει τη λέξη ‘nature’, τοποθετείται σε διαφορετικά σημεία γύρω από το ‘Β’ για να υπογραμμίσει περαιτέρω το διαχωρισμό των κατηγοριών. Οι θέσεις του ‘N’ δεν είναι τυχαίες, αντιθέτως τα ‘N’ κάθε κατηγορίας είναι τοποθετημένα σε τρεις πλευρές ενός νοητού εξάγωνου, ως αναφορά στα εξαγωνικά κελιά των κυψελών της μέλισσας. Κάθε κατηγορία επισημαίνεται επίσης από τα χρώματά της: σκούρο κόκκινο για τα καλλυντικά, μπλε-πράσινο για τα θεραπευτικά και πορτοκαλί για τα βρώσιμα αντίστοιχα. Πέρα από κάποιες πληροφορίες πάνω στις συσκευασίες που έχουν γραφτεί με το χρώμα κάθε κατηγορίας, το βασικό χρώμα που επικρατεί είναι το λευκό, υπογραμμίζοντας την ισορροπία μεταξύ της επιστημονικής προσέγγισης και αγνότητας των πρώτων υλών αντίστοιχα. 

Image 3
Image 4
Image 6
Image7
Image8
Image9
Image10
Image11
Testimonial

Τα παιδιά είναι φοβεροί επαγγελματίες, πολύ φιλικοί και εξαιρετικοί στη διαχείριση απαιτητικών project σαν αυτό της Bee Naturalles! Διαθέτουν τη φαντασία, την τεχνογνωσία και την ικανότητα να μεταφράζουν το άυλο concept ενός Brand σε εικόνα, λεκτικό και συσκευασία! Όλα τα παιδιά από την ομάδα της S & Team με τις εξειδικευμένες γνώσεις τους και την καθοδήγηση του Captain Βαγγέλη Σπηλιόπουλου πραγμάτωσαν ένα όραμα για μας. Ανέδειξαν το κρυμμένο δυναμικό του brand, εκμαιεύοντας το απόσταγμα της Bee Naturalles και υλοποιώντας το motto μας «enclosing nature» με υπέροχο τρόπο!

Η αναγνωρισιμότητα του brand (brand awareness) αυξήθηκε ραγδαία, όπως και οι πωλήσεις, με την αποτύπωση των αξιών και του συντριπτικού πλεονεκτήματος της εταιρείας μας στη συνείδηση του καταναλωτή!

You, guys, rock the place!

 

Γιώργος Αθανασιάδης & Χαρά Μαγγανά

Founders, Bee Naturalles

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

Σχεδιάζοντας ένα λιτό εξώφυλλο δίσκου με ‘παραλήπτη’ ένα απαιτητικό φιλόμουσο κοινό

Διαμορφώνοντας μία αναγνωρίσιμη, ‘χειροποίητη’ ταυτότητα για μία νέα σειρά espresso

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Let’s stay connected!

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK