Main Image

Επανασχεδιασμός για την επικοινωνία της επιστημονικής γνώσης & φυσικότητας των προϊόντων Bee Naturalles

Η ιστορία

Η Bee Naturalles ιδρύθηκε από τον Γιώργο Αθανασιάδη και τη Χαρά Μαγγανά στην Εύβοια, με αντικείμενο την παραγωγή μίας πλούσιας σειράς προϊόντων που αποτελούν μείγματα ανεπεξέργαστων φυσικών πρώτων υλών, όπως βιολογικά προϊόντα μέλισσας, εκχυλίσματα βοτάνων και αιθέρια έλαια. Η φιλοσοφία της εταιρίας βασίζεται στο συνδυασμό της παράδοσης με την επιστήμη, κάνοντας με τον ηπιότερο τρόπο πράξη το μήνυμα ‘enclosing nature’ που συνοδεύει τη Bee Naturalles από την ίδρυσή της.  Όταν μας προσέγγισε η εταιρία λειτουργούσε ήδη τρία χρόνια, αλλά η εικόνα της δεν ήταν πλέον αντιπροσωπευτική και μας ζητήθηκε η επανατοποθέτηση της μάρκας ως ένα ‘φυσικό lab’ brand.  

Yπηρεσίες

Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Image 1

Ο σχεδιασμός συσκευασιών

Ένα από τα ‘αδύναμα σημεία’ του σχεδιασμού της μέχρι πρότινος προϊοντικής ταυτότητας της Bee Naturalles ήταν ότι όλα τα προϊόντα ανεξαρτήτως της χρήσης τους είχαν την ίδια εικόνα, με συνέπεια να δημιουργείται οπτική σύγχυση. Στο πλαίσιο αυτό, προτάθηκε ο διαχωρισμός των προϊόντων σε τρεις βασικές κατηγορίες: καλλυντικά, θεραπευτικά και βρώσιμα αντίστοιχα.

Image 2

         

Προκειμένου να οπτικοποιηθεί αυτός ο διαχωρισμός και να γίνει αντιληπτός από το κοινό, δημιουργήσαμε τρία σήματα, με έμπνευση από το μήνυμα ‘enclosing nature’ της Bee Naturalles. Κάθε σήμα αποτελείται από το γράμμα ‘B’ - από τη λέξη ‘bee’ -, κάνοντας χρήση διαφορετικής γραμματοσειράς ανάλογα με την εκάστοτε κατηγορία, ενώ το γράμμα ‘N’, το οποίο συμβολίζει τη λέξη ‘nature’, τοποθετείται σε διαφορετικά σημεία γύρω από το ‘Β’ για να υπογραμμίσει περαιτέρω το διαχωρισμό των κατηγοριών. Οι θέσεις του ‘N’ δεν είναι τυχαίες, αντιθέτως τα ‘N’ κάθε κατηγορίας είναι τοποθετημένα σε τρεις πλευρές ενός νοητού εξάγωνου, ως αναφορά στα εξαγωνικά κελιά των κυψελών της μέλισσας. Κάθε κατηγορία επισημαίνεται επίσης από τα χρώματά της: σκούρο κόκκινο για τα καλλυντικά, μπλε-πράσινο για τα θεραπευτικά και πορτοκαλί για τα βρώσιμα αντίστοιχα. Πέρα από κάποιες πληροφορίες πάνω στις συσκευασίες που έχουν γραφτεί με το χρώμα κάθε κατηγορίας, το βασικό χρώμα που επικρατεί είναι το λευκό, υπογραμμίζοντας την ισορροπία μεταξύ της επιστημονικής προσέγγισης και αγνότητας των πρώτων υλών αντίστοιχα. 

Image 3
Image 4
Image 6
Image7
Image8
Image9
Image10
Image11

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Σχεδιασμός συσκευασίας μελιού που μιλάει απευθείας στην καρδιά των foodists

Μία συσκευασία ούζου για το τουριστικό κοινό, προς τιμήν ενός καθημερινού ήρωα: του Έλληνα ψαρά 

‘Χτίζοντας’ την εταιρική ταυτότητα ενός αρχιτεκτονικού γραφείου με πελατολόγιο ευρείας κλίμακας


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK