25/07/2019

Πώς να προσδιορίσετε τη ‘φωνή’ και τον ‘τόνο’ που θα διαθέτει το brand σας

Main Image

Κάθε brand που δημιουργείτε, διαθέτει το δικό του χαρακτήρα και αποτελεί μοναδικό προϊόν. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να ‘μιλάει’ και να απευθύνεται στο δικό του κοινό, εκφράζοντας την προσωπικότητά του μέσω διάφορων μέσων επικοινωνίας και συγκεκριμένης στρατηγικής.

Πώς επιτυγχάνεται αυτό;

Αρχικά, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να συμπεριλάβουμε στη δημιουργία του brand voice, το ύφος αλλά και το χαρακτήρα της επιχείρησής σας, αφού το προϊόν ή η υπηρεσία που παρέχετε, σας αντιπροσωπεύει, καθώς γίνεται αντιληπτό και κατανοητό το τι πρεσβεύει και σε ποιον αφορά. Με αυτόν τον τρόπο ορίζεται κατά μία έννοια και η φωνή του brand.

ektipotiki

Eφόσον έχουμε προσδιορίσει το χαρακτήρα του brand σας, είναι απαραίτητο να βρείτε τον τρόπο με τον οποίο θα απευθύνεται στο κοινό-στόχο. Όταν αναφερόμαστε στον τρόπο, μιλάμε ουσιαστικά για το ‘πώς’ θα μιλάει στην ομάδα των υποψήφιων πελατών. Οι τρόποι είναι πολλοί. Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιείται περιγραφικό ή απλό ενημερωτικό λεξιλόγιο. Μέσω του co-design προσδιορίζουμε το κοινό σας και προσαρμόζουμε τον τρόπο αυτό στα δεδομένα της συγκεκριμένης ομάδας.

Αφού προσδιορίσουμε το brand voice με το οποία θα μιλάει το brand σας, είναι εξίσου σημαντικό να επιλέξουμε τον τόνο με τον οποίο θα εκφράζεται. Ο τόνος, είναι επί της ουσίας το ύφος. Μπορεί να είναι φιλικό, απόλυτο, σοβαρό και πολλά ακόμη. Επιλέγουμε τον κατάλληλο τόνο με βάση το χαρακτήρα του brand, τις αξίες του και το κοινό στο οποίο θέλουμε να προσεγγίσουμε.

twelve bees

Μόλις το brand voice ταιριάξει με τον τόνο με τον οποίο «μιλάει» το brand σας, έχουμε μια προσωπικότητα, έτοιμη να ‘μοιραστεί’ στο κατάλληλο κοινό.

Η επιτυχία του brand voice, φαίνεται στην απήχηση που έχει στο κοινό. Όσο πιο μεγάλη είναι η αλληλεπίδραση του προϊόντος ή της υπηρεσίας με την ομάδα στην οποία στοχεύατε, τόσο μεγαλύτερη είναι η απήχηση που θα δημιουργήσει το brand στο κοινό. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι η τακτική που ακολουθήσατε ήταν η σωστή, αλλά και ότι ο χρόνος που καταναλώσατε για την εύρεση του σωστού brand voice είχε τελικά σημασία, καθώς συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην κατανόηση της μάρκας σας από το κοινό σας και κάνει ξεκάθαρο το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε.

ektipotiki 1

serotoning

Δείτε παρακάτω σχετικά παραδείγματα από ορισμένα project που περιέχουν την υπηρεσία της δημιουργίας brand voice:

Monomyth: https://sandteam.gr/el/projects/monomyth

Twelvebees: https://sandteam.gr/el/projects/twelve-bees-334

Oath olive oil: https://sandteam.gr/el/projects/oath-olive-oil

Εκτυπωτική Αξιών: https://sandteam.gr/el/projects/ektypotiki-aksion

Δείτε όλα τα project εδώ

Ψάχνετε κι εσείς το σωστό brand voice για το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK