Main Image

Δημιουργία ονόματος και συσκευασίας που επισημαίνουν την αγνή προέλευση του μελιού

H ιστορία

Τα αδέρφια Γονίδη διατηρούν μία οικογενειακή μελισσοκομική επιχείρηση στην Κύθνο, παράγοντας αποκλειστικά βιολογικό μέλι. Από την αρχή της ενασχόλησής τους με τη μέλισσα και για τα επόμενα 10 χρόνια, παρήγαγαν μέλι για να καλύψουν τις ανάγκες τους και κάποιων πελατών χονδρικής. Στην πορεία, όμως, και καθώς το μέλι τους ξεκίνησε να διακρίνεται σε διεθνείς διαγωνισμούς, αποφάσισαν ότι ήρθε η στιγμή να δημιουργήσουν το δικό τους brand για λιανική πώληση. Και κάπου εκεί συναντήθηκαν οι δρόμοι μας.

Yπηρεσίες

Όνομα – Branding – Σχεδιασμός Συσκευασίας

Το όνομα

Πριν ξεκινήσουμε την έρευνά μας για το όνομα, δοκιμάσαμε πρώτα δύο γεμάτες κουταλιές από το μέλι τους για έμπνευση. Τα περισσότερα προτεινόμενα ονόματα της παρουσίασης άρεσαν στους αδερφούς Γονίδη, αλλά αποφασίσαμε από κοινού ότι το όνομα ‘Pure Mother Bee’ ήταν η ιδανική επιλογή, κι αυτή που αντικατόπτριζε καλύτερα τις αξίες του μελιού τους. Το Pure Mother Bee, εμπνευσμένο από την ελληνική μυθολογία, περιλαμβάνει την έννοια της αγνότητας, δεδομένου ότι το μέλι τους είναι 100% βιολογικό, ενώ η λέξη ‘mother’  (=μητέρα) δημιουργεί συνειρμούς μίας σχέσης τρυφερότητας και φροντίδας.

Το λογότυπο

Τα περισσότερα λογότυπα που αφορούν συσκευασίες μελιού, εμπεριέχουν το σχεδιασμό μίας μέλισσας. Αλλά θεωρούσαμε ότι αυτό δεν ήταν απαραίτητο στη συγκεκριμένη συσκευασία, τουλάχιστον όχι με προφανή τρόπο. Εξάλλου το όνομα, λόγω της λέξης Bee, προδίδει το είδος τους προϊόντος. Το λογότυπο του ‘PureMotherBee’ προκύπτει από τον συνδυασμό του γράμματος B (από τη λέξη ‘bee’) και του προφίλ μίας γραμμικής μέλισσας (δείτε το παρακάτω επεξηγηματικό σχέδιο).

Image 3

Η συσκευασία

Ο σχεδιασμός της συσκευασίας, κατά τη γνώμη μας, έπρεπε να συμβαδίζει τόσο με το όνομα όσο και με το λογότυπο και κατ’ επέκταση να ενσωματώνει την έννοια της αγνότητας. Για αυτό ακριβώς το λόγο δώσαμε ‘αρκετό χώρο στο λευκό’. Επιλέξαμε ένα στενό και μακρύ μπουκάλι για να επικοινωνεί τη ‘φίνα’ γεύση του μελιού και σκεφτήκαμε να χρησιμοποιήσουμε ξύλινο καπάκι για να υπογραμμίσουμε τον 100% φυσικό χαρακτήρα του. Το κοπτικό του φτερού της μέλισσας, ενισχύει ακόμη περισσότερο την εξήγηση του λογοτύπου.

Image 6
Image7
Image8

Ανακαλύψτε περισσότερα projects

Δημιουργία ονόματος και σχεδιασμού συσκευασίας ελαιόλαδου με σκοπό την Βορειοευρωπαϊκή deli αγορά

Η πρώτη μικρή εικονογραφημένη ιστορία μας


Απεικονίζοντας την όρεξη για burger στο λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα ενός burger εστιατορίου

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενδιαφέρον για συνεργασία:

Ευάγγελος Σπηλιόπουλος
Ακολουθήστε μας:
Για να λαμβάνετε νέα μας:

Αυτή η σελίδα χρησιμοποιεί cookies για να διαχειριστεί τα στοιχεία χρήσης, στατιστικά πλοήγησης και άλλες λειτουργίες. Επισκεπτόμενοι τη σελίδα μας συμφωνείτε οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε cookies.

OK